Reklamačný postup 

Postup pri reklamácii:
• Stiahnite si reklamačný protokol
• Protokol vyplňte a podpíšte
• oscanovaný reklamačný protokol nám pošlite mailom alebo protokol pošlite poštou

Reklamačný poriadok: čítajte viac TU
na stiahnutie: reklamacny-protokol-seol-3-2018

Odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. Lehota na odstúpenie je zachovaná, ak je prejav vôle spotrebiteľa na odstúpenie odoslaný (pošta, email, formulár apod.) predávajúcemu najneskôr posledný deň lehoty.

Čítať viac TU
na stiahnutie: formular-na-odstupenie-od-zmluvy_seol

Používanie Cookies

Na naších stránkach používame súbory cookies, aby sme skvalitnili naše služby.
Prezeraním týchto stránok súhlasíte s používanám týchto súborov.

Čítať viac 

Orgán dozoru:
Ústredný inšpektorát 
Slovenskej obchodnej inšpekcie   
P. O. BOX 29 
Prievozská 32 
827 99  Bratislava